Obbsiii denne anmeldelsen kommer litt sent, da jeg virkelig ville teste produktet en stund før jeg evt kom med min ærlige mening :)
Testet: Genesis – Anti Hair-Fall Serum
Jeg har generelt tørt hår og sliter spesielt med hår som knekker lett og faller mer enn jeg skulle ønske. Brukte serumet én gang daglig, stort sett på kvelden etter dusj, i håndkletørt hår. Fokuserte mest i hodebunnen og litt i lengdene der håret ser ut til å være mest slitt.
Førsteinntrykket var veldig positivt. Konsistensen er lett og ikke klissete, noe jeg setter stor pris på siden jeg har hatt dårlige erfaringer med tyngre produkter før. Duften er fersk og fin, men ikke for sterk. Håret føltes ikke fett etter påføring, noe som var et stort pluss.
Etter et par uker begynte jeg å merke en forskjell. Opplevde mindre hår i børsten, og håret føltes litt sterkere og mer motstandsdyktig. Det ga også litt ekstra glans, og de tørre lengdene mine føltes mer pleiet, selv om det ikke er et typisk fuktighetsprodukt.. :)
Det jeg likte best er at det er så lett i håret og ikke tynger det ned, samtidig som det virker å ha en effekt over tid.
Fornøyd med produktet. Det er ikke en “quick fix”, men med jevn bruk føler jeg at det faktisk bidrar til å styrke håret og redusere hårfall. Jeg kommer sannsynligvis til å fortsette å bruke det :)))