/ 🌿 NY FAVORITT: Clinique Moisture Surge Active Glow Serum 🌿
validert
Halyna
Beauty Star
20/05/25-22:57(redigert 20/05/25-22:59)
🌿 NY FAVORITT: Clinique Moisture Surge Active Glow Serum 🌿 ✨ Glød, fukt og synlig friskere hud – på ekte! Hei! Jeg vil dele min opplevelse med det nyeste tilskuddet i Moisture Surge-serien fra Clinique: Active Glow Serum. Jeg kjenner merket godt fra før – spesielt den ikoniske 100H Moisture Surge-gelékremen, som alltid har levert intens fuktighet. Så da dette serumet dukket opp hos meg, føltes det nesten som skjebnen ✨ – for jeg var akkurat på jakt etter et godt C-vitaminprodukt! 🧡 Min historie med C-vitamin For noen år siden brukte jeg Cliniques lille C-vitaminbooster, som måtte aktiveres og brukes innen 14 dager. Den funket utrolig bra for min hud: jevnere hudtone, glød og færre aknemerker – og det allerede etter tre dager! Men siden det produktet ikke lenger er tilgjengelig, har jeg lett etter et nytt alternativ som kan gi samme effekt. 💧 Hva inneholder serumet? Det første jeg sjekket var selvfølgelig ingredienslisten. Her ble jeg positivt overrasket: ✔️ Magnesium Ascorbyl Phosphate – en stabil, mild og effektiv form for C-vitamin ✔️ Lactic Acid (melkesyre) – gir skånsom eksfoliering og strålende hud ✔️ Hyaluronsyre – gir intens fukt ✔️ Aloe Vera – beroliger ✔️ Koffein – reduserer hevelse og livner opp huden ✔️ Glycyrrhetinsyre – beskytter og demper irritasjon ✔️ + optiske ingredienser som mica og titandioksid som gir umiddelbar visuell utjevnende effekt 🧴 Konsistens & opplevelse Serumet har en melkehvit farge, tykk og konsentrert konsistens, og en duft som minner meg om andre Moisture Surge-produkter – mild og veldig behagelig. Jeg brukte det rett på renset hud, uten toner, for å kjenne det best mulig. Påføringen er silkemyk, og huden «drikker» det med én gang. Etterpå føles huden satengmyk, ikke klissete, og ser naturlig fresh ut – nesten som med en primer. ⚠️ Merk deg: Jeg har et lite betent område på kinnet, og der kjente jeg et svakt prikking – trolig fra syrene. Det forsvant raskt, men vær obs hvis du har veldig sensitiv hud. 🌟 Oppsummering Jeg kommer til å bruke serumet daglig – C-vitamin er viktig for meg akkurat nå. Jeg ønsker å få tilbake gløden og redusere postaknemerker som fortsatt irriterer meg. Førsteinntrykket er kjempebra – jeg gleder meg til å se hva huden min sier etter noen uker! #clinique #moisturesurge #cvitaminserum #hudpleie #glowup #hudforbedring #nordicskin
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!