/ Nå har jeg fått testet Oscar de la Renta «New York» et par
validert
Ragnhild
Beauty Pro
18/03/25-09:28
Nå har jeg fått testet Oscar de la Renta «New York» et par dager. Dette er en helt ny Eau de Parfum som kategoriseres i duftfamilien floral fruity. Når jeg først sprayer fra flasken er dette en nydelig, myk og pudrete blanding av blomster og villjordbær, og den er som mange andre skriver ikke for søt eller overveldende. Den er lett og passer perfekt til vår og sommer. Beklageligvis er dette en av de parfymene som rett og slett ikke matcher med min hudkjemi, noe som er veldig skuffende da jeg som oftest klaffer veldig godt med floral fruity-parfymer. Etter hvert som parfymen setter seg på min hud utvikler den seg til en skarpere og mer syntetisklignende duft, og på meg overdøver denne skarpheten den fantastiske duften dette egentlig er. Hvis jeg går ut og så inn igjen på badet etter at jeg har sprayet meg, kjenner jeg den fantastiske duften den er på de som ikke får en uheldig kjemisk reaksjon som det jeg får. Legg merke til at «New York» er et friskt pust i Oscar de la Renta-familien og ikke en tung eller bestemorlignende duft. Skal jeg vurdere duften ut fra hvordan den oppleves på meg, blir det tre stjerner. Skal jeg vurdere duften ut fra hvordan den lukter i seg selv og sannsynligvis på andre som ikke har den uheldige kjemiske reaksjonen, blir det fem stjerner
New York EdP 50 ml
New York EdP 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!