/ ✨Moroccanoil Frizz Shield Spray✨ Spenningen var stor da
Christel
Beauty Pro
27/02/26-15:20

✨Moroccanoil Frizz Shield Spray✨

Spenningen var stor da denne ankom i postkassa, og forventningene høy. Etter å tidligere brukt Moroccanoil hår olje, med gode resultater så antok jeg at dette også kom til å bli en favoritt... Så feil kunne jeg ta.

Jeg har brukt den nå i en god periode, og kan jo starte med at den karakteristiske lukten gjør at det ikke er mulig å ta feil av hvordan produkt dette er! Og personlig så synes jeg den lukter veldig godt. Den oppleves også som drøy i bruk, så en flaske varer lenge... I alle fall til hår fra litt under skuldrene og kortere ☺️

I og med at jeg har prøvd den nå i en lengre periode, så har jeg prøvd alt for å få den til å fungere for meg. Dessverre så uteblir gode resultater... Jeg har fulgt bruksanvisningen, prøvd mere produkt, prøvd mindre produkt etc men det går altså ikke. Til mitt typiske fine, nordiske hår med tynne hårstrå så blir det merkelig nok elektrisk og fett på samme tid ganske kjapt. Og merkelig tørt... Et resultat ingen ønsker! Også mulig at folk med sensitiv hodebunn burde styre unna, da jeg selv har opplevd mere flassing enn jeg kan huske og denne er det eneste jeg har gjort annerledes 🫣

Så denne, til tross for håpet og spenningen, ble en flopp for meg dessverre...

Fortsett å utforske fellesskapet!