Mitt hår er fint, og tørt i tuppene, og med noe solskade rundt om. Tuppene mine krever mye fukt.
Flasken er veldig fin og laget i glass, veldig fint at de tenker på miljø også da det er mulig å kjøpe refill til denne. Dessverre oppleves lokket på min som litt løst, og er dessuten ikke noe kork til denne så lett for at det kan bli søl ved reising f.eks. Nok derav best å bruke denne bare hjemme.
Det er en god konsistens på oljen, og det er en søt og god duft, minner litt om et typisk dyrt hårsalong produkt.
Håret fikk en naturlig fin glans, uten at det noensinne opplevdes som for mye. Har tidligere opplevd at oljer kan gjøre håret alt for fettete og tungt, men ikke med denne. Denne treffer en perfekt balanse for mitt hår.
Den var lett å fordele i håret og resultatet ble jevnt og fint.
Oljen gjorde også at eventuelle floker var lett å gre ut, opplevdes faktisk som at jeg fikk mindre floker enn jeg er vant til, så det er jo et stort pluss.
Alt i alt kan jeg varmt anbefale denne om du har fint og tørt hår som meg. Det ble mindre floker, perfekt balanse på glans og fukt, god duft, og håret føltes mykere og sterkere ut!