Min vurdering av Nilens Jord Face Feature Contour Stick (Highlighter)✨️
Førsteinntrykk og konsistens🥰
Det første som slo meg med fargen Sugar, er at den er utrolig fin og nøytral. Konsistensen er en myk og god krem som føles veldig behagelig mot huden. Den er superenkel å stryke på, og rett etter påføring får huden en frisk og fin utstråling.
Resultat og finis💄
Highlighteren gir en nydelig glød, men vær obs på at den inneholder litt glitter. For meg fungerte dette fint, men det er greit å vite om dersom man foretrekker en helt glatt skimmer-effekt. Fargen holder seg godt gjennom dagen og gir et naturlig løft til ansiktet.
Hva jeg likte best og minst👍👎
Best: Den nøytrale fargen er kjempefin og kremen er veldig lett å jobbe med.
Minst: En ting å påpeke er at min foundation hadde en tendens til å flytte på seg når jeg påførte stiften direkte på huden. Dette gjorde det litt utfordrende å få et perfekt resultat uten å forstyrre sminken under.
Min ærlige vurdering👀
Dette er et produkt som gir en flott effekt hvis du liker krem-highlightere med litt glitterpartikler. Men hvis du er veldig opptatt av at foundationen skal sitte bom fast under påføring, er kanskje ikke dette produktet for deg. Alt i alt en god highlighter med en fantastisk farge, så lenge man er forsiktig med påføringen!