/ 🌟 Min ærlige og detaljerte erfaring med Kérastase Gloss
validert
Lamis
Beauty Star
10/07/25-12:17
🌟 Min ærlige og detaljerte erfaring med Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk 🌟 Jeg har nå brukt dette produktet i noen uker, og jeg må si at jeg er utrolig imponert. Helt fra første gang jeg prøvde det, merket jeg stor forskjell på håret mitt. Jeg har langt hår som ofte blir brusete, spesielt etter vask, og det er vanskelig å holde det glatt uten å bruke varmeverktøy. Men denne leave-in sprayen forandret alt! Jeg påfører den i håndkletørt hår etter dusjen, 2-3 pump i lengdene og tuppene. Den trekker raskt inn uten å gjøre håret fett eller tungt. Umiddelbart etter påføring føles håret utrolig mykt og glatt, og når det tørker, ser jeg mye mindre frizz enn vanlig – faktisk nesten ingenting! Det gir en veldig fin naturlig glans som får håret til å se sunt og velstelt ut. Duften er nydelig – mild, feminin og elegant, med en hint av villrose. Ikke for sterk, men akkurat passe til å gi en luksuriøs følelse. Jeg elsker at den inneholder hyaluronsyre og glykolsyre – det merkes at håret får fukt og pleie, ikke bare styling. Det beste er at den kan brukes daglig uten å bygge seg opp i håret. Jeg har også prøvd å bruke den på tørt hår som en «refresh» dagen etter vask, og det fungerer veldig bra. Alt i alt er dette et av de beste anti-frizz produktene jeg har prøvd. Det er som en blanding av pleie og styling i ett produkt – noe som sparer tid og gir resultater. Jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke den fast! ⭐️ 10/10 fra meg – anbefales på det sterkeste til deg med langt, brusete eller tørt hår som trenger glans, fukt og kontroll. 💆‍♀️🌸
Fortsett å utforske fellesskapet!