Min ærlige anmeldelse etter lang tids testing av Kérastase Resistance Ciment Thermique ❤
Jeg fikk muligheten til å teste Kérastase Resistance Ciment Thermique, og jeg må si at dette produktet imponerte meg fra første stund.
Først og fremst – duften. Den er så behagelig og delikat at hver påføring føles som et lite pleieritual. Håret dufter utrolig godt og friskt etter bruk.
Jeg har tørr og sensitiv hodebunn, men også tørre hårtupper, og derfor er det ekstra viktig for meg at et produkt både pleier og ikke irriterer huden. Jeg brukte dette produktet annenhver dag, ved hver hårvask, og jeg opplevde ingen irritasjon – bare positive resultater.
Konsistensen er veldig lett, noe som gjør den enkel å fordele i håret uten å gjøre det tungt eller fett.
Når det gjelder effekten, har jeg testet produktet over en lengre periode, og jeg kan trygt si at det virkelig fungerer. Håret blir veldig mykt, glatt, mer velstelt og lettere å style. Tørre og skadede tupper ser betydelig bedre ut.
Jeg vil også spesielt fremheve at dette er en varmebeskyttende leave-in, og den hjelper virkelig med å bevare hårets kvalitet under føning og styling.
Jeg liker også veldig godt konsistensen og hvor drøy den er i bruk – man trenger bare en liten mengde, så denne store flasken varer lenge.
Og prisen? Overraskende bra, spesielt med tanke på kvaliteten og resultatet.
Etter lang tids testing kan jeg ærlig si: Jeg kommer definitivt til å kjøpe dette produktet igjen, fordi det har blitt et skikkelig must-have for håret mitt.
Hvis du leter etter et produkt som gjør håret mykt, velpleid, beskyttet og velduftende – anbefaler jeg virkelig å prøve Kérastase Ciment Thermique. Det har imponert meg skikkelig. ✨