/ Min mening om XLASH Lash Booster Hvis du drømmer om vakre,
Agnieszka
Beauty Pro
22/09/26-09:15
Min mening om XLASH Lash Booster Hvis du drømmer om vakre, lange og sterkere vipper, er XLASH Lash Booster absolutt verdt å prøve! 🤍 Jeg har brukt den ganske kort tid foreløpig, så det er selvfølgelig for tidlig å si noe om effekten ved lengre tids regelmessig bruk. Men jeg liker allerede veldig godt hvordan vippene ser ut rett etter påføring! De ser mer velstelte, definerte, blanke og pene ut, og blikket får med én gang et mer intenst og våkent uttrykk. ✨ Jeg elsker også at dette er et lite ekstra steg i den daglige skjønnhetsrutinen, samtidig som det gir en så fin følelse av velstelte vipper. Det er akkurat den typen produkt som gjør at man føler seg litt ekstra fresh – også på dager uten sminke. 🥰 Når det gjelder effekten over tid, har jeg store forventninger. Jeg kjenner jo XLASH fra før, og jeg har virkelig tro på at dette produktet kommer til å gjøre en forskjell med jevnlig bruk! 😍 💗 Hvis du ønsker å ta bedre vare på vippene dine og få et mer definert og vakkert blikk, synes jeg absolutt det er verdt å gi XLASH Lash Booster en sjanse. Et lite luksusprodukt som føles som en skikkelig fin oppgradering av den daglige skjønnhetsrutinen. ✨
Lash Booster Mascara
Lash Booster Mascara
Fortsett å utforske fellesskapet!