/ Min erfaring med Redken Acidic Bond Consentrate Jeg har
Silje Kristin
Beauty Star
15/09/25-16:57
Min erfaring med Redken Acidic Bond Consentrate Jeg har testet dette produktet i over 3 måneder og hadde ganske høye forventninger, spesielt siden det har fått mye ros fra andre. Men dessverre ble jeg ikke helt overbevist. Jeg har stripet/bleket/behandlet hår som er medium langt, typ nordisk fint og med fall. Etter sommeren/testperioden måtte jeg faktisk klippe av 10 cm, noe jeg ikke har gjort på mange år – og det var fordi håret var slitt. Hadde produktet hatt den styrkende og beskyttende effekten det lover, burde jeg kanskje sluppet det? Konsistensen på produktet er fin og lett å fordele i håret. Det trekker raskt inn uten å gjøre hårets lengder tunge eller fete. Men jeg følte ikke at det ga meg så mye utover det. Produktet skal gi varmebeskyttelse, men jeg syntes jeg måtte bruke veldig mye for å føle at det faktisk beskyttet (og da ble håret fett) så jeg har brukt annen varmebeskyttelse i tillegg. Jeg bruker ikke varmeredskaper veldig mye, maks 1 gang pr uke men helst sjeldnere. Når jeg hadde produktet i hele håret, syntes jeg det ble tyngende, og håret nært hodebunnen ble fort tungt og fett. Dermed brukte jeg det i lengdene og spissene, og måtte derfor ha annen varmebeskyttelse i tillegg. Uansett, det var bare dette ene produktet jeg testet. Kanskje hadde jeg fått bedre resultat om jeg hadde fått testet hele serien? Alt i alt: Sikkert et ok produkt, men ikke noe game changer for mitt hår. Heller tvert i mot. Mulig det funker bedre for noen som bruker hele serien sammen? Ville gitt det 2 stjerner med tanke på at håret ble så slitt at det måtte klippes (i testperioden brukte jeg ikke de reparerende og beskyttende ekstra-produktene jeg ellers bruker, siden jeg skulle teste effekten av denne), men slenger på en stjerne ekstra siden jeg kun har testet ett av flere produkter som skal fungere best sammen som serie. Tusen takk for at jeg fikk teste!
Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!