/ Med en gang jeg fikk Clinique Daily Calm™ Makeup Balm i
Agnieszka
Beauty Pro
22/08/26-09:38
Med en gang jeg fikk Clinique Daily Calm™ Makeup Balm i fargen Light Medium 3, begynte jeg å teste den, og jeg må bare dele inntrykkene mine med dere så fort som mulig! 😍 Dette er virkelig et av de produktene som kombinerer makeup og hudpleie på en kjempefin måte. 💕 Den har en lett og silkemyk konsistens som smelter fint inn i huden og gir et naturlig og friskt resultat. Den føles ikke tung eller som en maske, samtidig som den jevner ut hudtonen og gir huden et glattere utseende. ✨ Mine største plusser med Clinique Daily Calm™ Makeup Balm: • lett, men byggbar dekkevne • naturlig og myk finish • jevner ut hudtonen • gir huden et jevnere og mer uthvilt utseende • føles behagelig og fuktighetsgivende på huden • parfymefri formula • passer også godt for sensitiv hud • dekkevnen kan enkelt bygges opp etter behov 🤍 Det jeg liker aller best, er kombinasjonen av makeup og hudpleie. 🥰 Formelen inneholder hyaluronsyre og ingredienser som bidrar til å støtte hudens barriere, slik at huden føles komfortabel, fuktet og pleiet mens du har på deg makeup. Det er perfekt for deg som liker produkter som gjør litt mer enn bare å jevne ut huden. ✨ På huden ser den veldig naturlig ut – den jevner ut, glatter og gir huden et friskt og sunt utseende uten at resultatet blir tungt. Hvis du liker lette makeup-produkter som gir et naturlig resultat samtidig som de gir huden fuktighet og pleie, må du absolutt sjekke ut denne! 💗 Dette er en nyhet, så hvis du har lyst til å teste den, ville jeg skyndt meg – akkurat nå er Clinique Daily Calm™ Makeup Balm til en super pris hos KICKS! 🛍️✨
Daily Calm™ Foundation Balm Deep 2
Daily Calm™ Foundation Balm Deep 2
Fortsett å utforske fellesskapet!