Lett, fuktgivende og sminkevennlig
Jeg har testet Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid Peptides Water Cream i en liten periode nå, og mitt førsteinntrykk er veldig positivt.
Kremen har en lett og deilig konsistens som trekker raskt inn i huden uten å føles tung eller klissete. Den gir umiddelbart en myk og behagelig følelse, og huden føles godt hydrert gjennom dagen.
Den fungerer også veldig godt under sminke, og gir en jevn og fin base uten at produktene legger seg ujevnt.
Jeg har til tider sensitiv hud, men har ikke opplevd noen form for irritasjon ved bruk av denne, noe som er et stort pluss.
Jeg liker også pumpefunksjonen på emballasjen. Den gjør det enkelt og hygienisk å få ut riktig mengde produkt.
Duften er litt mer klassisk og kan oppleves som litt “damete”. Det gir inntrykk av at produktet kanskje retter seg mot et litt mer modent publikum, men samtidig er lukt veldig individuelt, og noen vil nok like den godt.
Alt i alt en fuktighetskrem som leverer på komfort og fukt, med en konsistens som gjør den veldig behagelig å bruke.
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml