/ Kylie Cosmetics Hybrid Blush – forelsket i denne blushen 💗
Kelly
Beauty Pro
17/05/26-18:56(redigert 17/05/26-19:19)
Kylie Cosmetics Hybrid Blush – forelsket i denne blushen 💗 Jeg har testet Kylie Cosmetics Hybrid Blush i farge Winter Kissed 2.0, og jeg må ærlig si at jeg er blitt helt forelsket i denne blushen. Det første jeg la merke til er hvor silkemyk formelen er. Den føles som en blanding mellom krem og pudder, smelter fint inn i huden og er utrolig enkel å blende. Resultatet blir veldig smooth og naturlig uten at huden ser tørr eller patchy ut. Jeg elsker spesielt fargen. Denne rosatonen er utrolig fin og gir ansiktet en frisk, glowy og nesten “healthy” look. Den gir akkurat nok glow til at huden ser levende og fresh ut uten å bli glitterete. Pigmenteringen er også veldig fin fordi den kan bygges opp. Man kan få et naturlig resultat eller et mer intenst blush-look avhengig av hvor mye man påfører. Jeg har også lest at den skal være vann og svetteresistent, noe jeg fortsatt må teste ordentlig selv 👀 Men så langt holder den seg veldig fint på huden gjennom dagen. Jeg kan virkelig anbefale denne blushen til deg som liker et friskt, glowy og moderne makeup-look. Tusen takk @Kicks 💖
Hybrid Blush Petal
Hybrid Blush Petal
Fortsett å utforske fellesskapet!