/ ✨Kérastase Genesis Serum Anti-Chute Fortifiant ✨ Jeg har en
Tia
Beauty Pro
05/07/25-13:21
✨Kérastase Genesis Serum Anti-Chute Fortifiant ✨ Jeg har en sensitiv hodebunn som lett kan bli fet ved røttene, samtidig som huden på toppen blir litt tørr. Derfor har jeg alltid vært på jakt etter et produkt som kan balansere dette uten å irritere. Jeg har brukt Kérastase Genesis Serum Anti-Chute Fortifiant hver kveld etter dusj, på tørt hår. Jeg delte håret i seksjoner og masserte serumet inn i hodebunnen, og jeg brukte det daglig i to uker. Førsteinntrykket var veldig positivt! Konsistensen er lett, men samtidig rik nok til at det føles som om hodebunnen virkelig får pleie. Duften er mild og frisk, ikke for tung, og det beste var at jeg ikke opplevde noen irritasjon – noe som ofte skjer med produkter for hodebunn. Etter noen dager begynte jeg å merke en forbedring. Håret føltes sterkere, og jeg mistet merkbart mindre hår når jeg børstet. Etter to uker var resultatene enda tydeligere: håret mitt føltes friskere, og hodebunnen min var mye mer balansert, uten kløe eller tørrhet. Alt i alt gir jeg Kérastase Genesis Serum Anti-Chute Fortifiant 4/5.
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!