/ ✨ Kérastase Elixir Ultime ✨ Jeg har hatt gleden av å teste
validert
Salma
Beauty Star
23/05/25-06:19
✨ Kérastase Elixir Ultime ✨ Jeg har hatt gleden av å teste Kérastase Elixir Ultime, og la meg bare si det med én gang: den lukter helt himmelsk. Ikke som en typisk hårprodukt-parfyme, men som om håret ditt har fått sin egen sofistikerte signaturduft – en du faktisk har lyst til å kjenne på igjen og igjen. 🌸 Jeg har krøllete hår – med tørre tupper, frizz som lever sitt eget liv, og humørsvingninger avhengig av luftfuktigheten. Men denne oljen? Den er som en liten hårterapeut på flaske. 🧴 Jeg brukte den gjennom dagen, og plutselig føltes håret fuktet, mykere, glansfullt og mye roligere enn vanlig. Frizz’en? Den pakket sakene og dro. 👋 Teksturen er også verdt en applaus: den er lett og luftig, ikke klissete, og trekker nydelig inn i håret. Den gir glans uten at håret ser fett ut. Det ser sunt ut, ikke overarbeidet. En glød som sier: “Dette håret får faktisk pleie.” Og så har vi flasken. Minimalistisk, eksklusiv og elegant – akkurat det man forventer av Kérastase. 💎 Den fungerer også som varmebeskyttelse! 🔥 Så i tillegg til glans, fukt og kontroll, får håret også et skjold mot føner og rettetang. Alt i én olje? Ja, takk. ⸻ Oppsummert: 🌿 Lukter som en parfymedrøm 💧 Gir intens fukt og mykhet 💫 Reduserer frizz som en mester 🪶 Lett tekstur som ikke tynger 🔥 Beskytter mot varmeverktøy 💎 Elegant og stilren emballasje
Fortsett å utforske fellesskapet!