/ 🌟Kerastase Elixir Ultime Hair Oil 🌟 Håret mitt er tørt,
Elea
Beauty Pro
31/10/25-12:50
🌟Kerastase Elixir Ultime Hair Oil 🌟 Håret mitt er tørt, tykt, frizzy og krøllete. Jeg er alltid på jakt etter hårprodukter som temmer frizz og gir glans uten å tynge håret, og det er lettere sagt enn gjort å finne noe som krysser alle alle kravene mine. Flasken er luksuriøs og et smykke i seg selv, så jeg var veldig spent på om innholdet levde opp til gull-innpakningen. Denne håroljer fra Kerastase treffer på alle punkter, og jeg er mektig imponert! Den lukter veldig godt uten å bli for mye. Oljen er litt stiv i prisen, men det veier den opp i hvor utrolig drøy den er i bruk og hvor lite produkt man trenger for å få jobben gjort. Det er også et stort pluss at den kommer med refills - både for lommeboken og for miljøet. For best utnyttelse liker jeg å varme opp oljen i håndflatene i noen sekunder før jeg jobber meg opp fra hårtuppene. Jeg har nå fått testen den etter hårvask der jeg lar håret lufttørke for å få frem krøllene mine, om morgningen på dager mellom hårvask og før blowout - og den fungerer godt til alle formålene. Jeg er superfornøyd, og kommer absolutt til å bestille refill av denne når den er brukt opp!
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 75 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!