Juicy Couture - Just Moi 🪷
Dette er første gang jeg har fått parfyme til testing. De viste seg å være akkurat slik jeg forestilte meg da jeg så flasken - sofistikerte og elegante. Lokket med utskåret logo på toppen og anhenget som henger fra korken er detaljer som virkelig skaper et godt førsteinntrykk.
Rett etter påføring virker duften ganske gjenkjennelig og ukomplisert, kanskje ikke så veldig spennende med det første. Man kjenner tydelig en viss syrlighet, som antageligvis kommer fra plomme.
Men det beste skjer i det øyeblikket duften begynner å interagere med varm hud. Det er da de laktoniske notene og kakaoen kommer frem, og duften blir langt dypere og mer kompleks. En ellers "flat" sødme transformeres til en edel, fløte- og sjokoladeaktig undertone. Dette er en merkbart mer voksen og balansert komposisjon enn merkets tidligere utgivelser. Selv om duften sitter i ganske lenge, holder den seg tett til huden uten å etterlate et for overveldende sillage. Jeg tenker at den passer perfekt til hverdagsbruk, siden den har denne lette dessert-aktige følelsen uten å være til sjenanse for verken deg selv eller de rundt deg. Til kveldsbruk ville man kanskje foretrukket noe med mer tyngde og lengre rekkevidde.
Merket har klart å kombinere sin deilige DNA med dagens ønske om diskresjon og eleganse. Jeg tror dette er min favorittparfyme fra Juicy ❤️🔥