Jippi! Jeg elsker å teste produkter, og håret mitt er et av mine kjennetegn. Derfor forsøker jeg etter beste evne å ta vare på det. Jeg var så spent på å teste Redken Acidic Bonding-serien, og var heldig som fikk teste Acidic Bonding Concentrate 24/7 night & day serum! (Stod tilsendt Shampoo, men var serum. Og det er enda bedre!). Blir alltid så takknemlig, så tusen takk!❤️
Slik som bruksanvisningen påførte jeg sjenerøst fra midten av håret til tuppene, og det skal reparere og gi fuktighet over natten. På dagen: Påfør etter behov for umiddelbar reduksjon av frizz, pleie og glans.
Jeg påfører alltid resterende produkter jeg har på hendene, litt på toppen for å temme de små hårene der.
For det første; Den lukter supergodt, noe som er et av de beste komplimentene man kan få av håret sitt.
Jeg har rett, både tykke og tynne hårstrå og low porosity hair som gjør det vanskelig å absorbere fuktighet og produkter.
Etter at håret hadde lufttørket, føltes det glattere, mindre flokkete og mer glansfullt. Følte at håret fikk fuktigheten den trengte, noe som kan være vanskelig til mitt hår som sagt.
Ikke de beste bildene med riktig lys for å vise glansen jeg fikk, men glansfullt. ✨
Konklusjon: God lukt, mer glansfullt, mindre frizz fordi håret får fuktighet og bindinger innenfra, mindre knekk fordi det også er mindre floker fordi håret ble så glatt.
Meget fornøyd! Og ingen tyngde!!!
Jeg har testet en del produkter på håret, og dette var bra. Jeg hadde også besøk av en venninne som har blondt, farget, nordisk hår som testet hårserumet med meg. Vi kom frem til samme konklusjon, og vi har helt forskjellig hår. Tommel opp! 💇🏻♀️💇🏼♀️
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml