/ Jeg var veldig spent på å teste Kylie Cosmetics Hybrid
Kathrine
Beauty Star
25/05/26-08:34
Jeg var veldig spent på å teste Kylie Cosmetics Hybrid Blush, spesielt i fargen Winterkissed. Jeg elsker kalde rosatoner, men føler egentlig det er ganske vanskelig å finne blush som faktisk holder seg kjølig rosa på huden uten å bli ferskenfarget eller varm. Denne gjør faktisk det 💕 Winterkissed er en skikkelig fin kald rosa som passer ekstra godt til lys hud med rosa undertoner. Jeg har også denne fargen i pudderversjonen, og det er en av de mest unike blushfargene jeg har. Den gir et veldig friskt og litt vinteraktig-uttrykk (tenk rosa kinn på en kald vinterdag) som jeg elsker ❄️🩷 Selve formulaen var litt annerledes enn jeg hadde forventet. Siden den beskrives som en hybrid mellom krem og pudder, trodde jeg den skulle føles mer kremete på huden, men på meg oppleves den definitivt mer som en pudderblush. Den føles lett og fin på huden, men ikke spesielt creamy eller glowy ✨ Jeg har normal hud og begynner å få litt aldringstegn, men ikke moden hud, og jeg synes heldigvis ikke denne fremhever tekstur eller linjer noe særlig. Finishen blir ganske naturlig og myk. Pigmenteringen er kanskje det som imponerte meg minst. Den er ikke dårlig, men man må bygge den opp litt for å få ordentlig farge. Samtidig gjør det den også ganske enkel å jobbe med, fordi det er vanskelig å overdrive 🎀 Holdbarheten er helt grei på meg, men ikke fantastisk. Jeg merker at den falmer litt utover dagen. Et annet stort pluss er emballasje, jeg elsker at det er speil i lokket 🪞 Det gjør den mye mer praktisk å ha med i vesken. Totalt sett synes jeg dette er en veldig fin blush, først og fremst på grunn av fargen. Hvis du liker kalde rosatoner og mer naturlig blush, synes jeg absolutt Winterkissed er verdt å sjekke ut ✨
Fortsett å utforske fellesskapet!