/ Jeg var så heldig å fikk teste drunk elephant kremen. Jeg
Sanna
Beauty Pro
03/10/25-07:28
Jeg var så heldig å fikk teste drunk elephant kremen. Jeg har normal til litt tørr hud som ofte trenger ekstra fukt og styrke, spesielt i overgang mellom årstider. Jeg har brukt Protini™ Polypeptide Cream hver morgen og kveld i rundt tre uker, ofte som siste steg etter serum. Den fungerer fint alene, men også under solkrem og sminke. Konsistensen er lett og silkemyk – nesten som en gel-krem. Den trekker raskt inn og føles kjølende og deilig på huden. Jeg elsker at den ikke har parfyme, så den føles mild og trygg å bruke. Og det søteste av alt kremen kommer opp i en liten blomst 🌸 når man pumper! Allerede etter noen dager føltes huden mer hydrert og myk. Etter et par uker opplever jeg huden som jevnere, mer plump og med fin glød. Den gir fukt uten å tette porene. Det jeg liker aller best er kombinasjonen av lett tekstur, gode ingredienser og at huden virkelig ser sunnere ut. Og selvfølgelig “blomstepumpen” som gjør påføringen litt ekstra hyggelig. Det eneste minuset er at prisen er ganske høy – men kvaliteten matcher. Jeg elsker denne kremen og den har fort blitt en fast del av hudpleierutinen min. Passer perfekt for normal til kombinasjonshud som trenger fukt, styrke og glød.
Protini Polypeptide Cream 50 ml
Protini Polypeptide Cream 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!