Jeg var så heldig å få lov til å prøve Nars Light Reflecting Pressed Setting Powder i nyanse Crystal, og jeg har nå prøvd det både med og uten sminke.
Og dette settingpudderet gjør akkurat det den skal. Matter ned, jevner ut og er perfekt for "touch-ups" i løpet av dagen, helt uten at den synes på huden!
-Og det er vel akkurat det bra sminke skal gjøre? Hjelpe og forbedre uten å synes! 😃👌🏼
Jeg har ekstremt tørr hud nå på vinteren. Men med overgangsalderen medfølger svettetokter, og dette pudderet hjalp veldig på å få huden til å se langt roligere og freshere ut enn hva den faktisk var! 🤩
Nyansen er perfekt for norsk lys hud, jeg er usikker på om Crystal er rett nyanse hvis du har en dyp hudfarge eller er solbrun. Men den fungerte utmerket uten å synes oppå min Nars bronzer i nyanse 3, og det finnes i flere forskjellige nyanser som dekker alle behov.
Jeg må også nevne at her får du veldig mye produkt da dette er en ganske stor "eske". 👌🏼Eneste minuset jeg kan komme med er den lille fillesvampen som medfølger, den er tynnere enn en vanlig bomullspad å krøller seg lett ved påføring.
Den kan brukes til nød, men jeg anbefaler å bruke en blushkost for sømløs påføring.
Alt i alt så må jeg si meg meget fornøyd, og denne vil bli fast inventar i min håndveske sånn at jeg alltid har den tilgjengelig når hetetoktene slår inn 🥵😅
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal