/ Jeg var så heldig å bli valgt ut som tester av dette serumet
validert
Kelly
Beauty Star
20/05/25-13:57(redigert 21/05/25-04:06 )
Jeg var så heldig å bli valgt ut som tester av dette serumet fra Redken gjennom KICKS, og etter å ha brukt det i noen dager vil jeg gjerne dele mine erfaringer 😊 Serumet lover å reparere, tilføre fuktighet og beskytte skadet eller kjemisk behandlet hår, takket være en formel med sitronsyrer, bonding-kompleks og squalane. Allerede etter første bruk merket jeg at håret mitt føltes mykere, lettere å håndtere og hadde en sunn glans, uten å føles tungt. 🧴 Konsistens og påføring: Konsistensen er lett og lotion-aktig, og absorberes raskt i håret. Jeg liker veldig godt at det ikke etterlater noen fet eller klissete følelse, noe som passer perfekt for deg med fint hår eller hår som lett blir fett. 💡 Resultater: ✔ Gir intens fuktighet uten å tynge. ✔ Synlig forbedring av tørre og slitte tupper. ✔ Gjør håret lettere å style og reduserer frizz. ✔ Kan brukes både om morgenen og kvelden. ⚠️ Viktig merknad: Selv om dette produktet har mange fordeler, fungerer det ikke som varmebeskyttende, så hvis du bruker varmeverktøy (føner, rettetang osv.), må du bruke et eget produkt i tillegg for å beskytte håret. Et kjempegodt tilskudd til hårpleierutinen din hvis du ønsker å styrke og gjenoppbygge skadet hår, uten å tynge det. Håret føles mykt og glansfullt, og serumet kan trygt brukes hver dag. Jeg kommer absolutt til å fortsette å bruke det 😍
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!