/ Jeg var så heldig å bli valgt ut som beauty-tester for
Maria
Beauty Star
01/10/25-19:14
Jeg var så heldig å bli valgt ut som beauty-tester for Million Gold For Her Parfum fra Rabanne. Som parfymeelsker og samler var dette en utrolig spennende mulighet, og jeg må si at denne duften passer perfekt til høst og vinter. Åpningen er frisk og blomstrende med jasmin, rose og litt sitrus. Etter kort tid blir den mykere og mer aromatisk med ylang-ylang, lavendel og varme noter. Basen av sandeltre og vanilje gir en kremet, krydret og nesten beroligende varme. Dette er en orientalsk-blomstrende parfyme med tydelige tre-noter, som gir tyngde og karakter. Den føles sofistikert, feminin og luksuriøs, nesten som en klem fra en rik og elegant dame. Perfekt for deg som vil ha noe mer modent og klassisk. Når det gjelder ytelse, har Million Gold For Her Parfum sterk sillage og legger igjen et tydelig spor. Holdbarheten er moderat, så den kan trenge et lite påfyll i løpet av dagen. Alt i alt en spennende og eksklusiv nyhet fra Rabanne, som jeg tror blir en høst/vinter favoritt blant de som elsker parfymer med eleganse og tyngde.
Fortsett å utforske fellesskapet!