Jeg testet Sensai Lash Volumiser 38°C og var spent på hvordan den kom til å fungere på meg siden jeg har ganske rette og korte vipper. Etter å ha brukt den opplevde jeg at den ga litt ekstra lengde og et fint definert resultat uten at vippene ble tunge eller klumpete. På meg ble resultatet ganske naturlig, men vippene så fortsatt mer markerte og separerte ut.
Det jeg likte aller best med mascaraen var holdbarheten. Den holdt seg veldig fint gjennom dagen uten å drysse eller smitte av, noe jeg ofte legger ekstra merke til når jeg tester mascara. Selv etter flere timer så vippene fortsatt fine ut uten at jeg følte behov for å fikse på dem.
Jeg likte også at den føltes lett på vippene og ga et rent og pent uttrykk. Samtidig trekker det litt ned for min del at jeg personlig hadde ønsket litt mer lengde og volum. Jeg opplevde også at den ikke holdt bøyen helt gjennom dagen på mine rette vipper, så de falt litt tilbake og ble rettere igjen etter hvert. Likevel synes jeg den ga et fint og naturlig resultat og fungerte godt til hverdags. Hvis du liker mascaraer som gir separasjon og holder seg fint gjennom dagen uten å drysse, synes jeg denne er verdt å teste