/ Jeg har vært så heldig og fått testet Redken sitt Acidic
validert
Kenna Maria
Beauty Star
23/06/25-22:52
Jeg har vært så heldig og fått testet Redken sitt Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum. Etter å ha brukt det 2-3 dager i uken, i litt over en måned, vil jeg si at jeg er positivt overrasket over den. Håret mitt føltes mer hydrert og mykere ut, samtidig som det ser mer glansfult ut. Den gjorde ikke stort for frizzen på dager hvor det var ekstra fuktig ute, men håret mitt trenger noe litt mer tungt for å holde det i ro. Denne var ganske lett og et fint tilleggsprodukt for det lille ekstra til håret. Lukten var også veldig behagelig og konsistensen tynn nok til å kunne spre det lett blant mine hårstrå men også tykk nok til at man ikke føler at det rømmer av gårde fra hånda de før man får tatt det i håret. Har også brukt typ 3-5 pumper på håret mitt, da den er på den tykkere siden og har fortsatt ca. en halv flaske igjen. Den er som sagt et veldig fint tilleggsprodukt til håret og håret mitt føltes så mykt at jeg selv har fått tendensen til å dra gjennom det litt for mye for å føle på mykheten av hårstråene mine. Men hadde nok ikke brukt 552kr på det, da jeg trenger noe some kanskje også kontrollerer mitt frizzy hår.
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!