Jeg har vært så heldig å fått testet Kerastase sin Elixir Ultime i en måned nå.
Med mitt frizzy bølgete hår så trenger den ofte fuktighet. Spesielt dagen etter jeg har dusjet.
Førsteinntrykket på denne var at teksturen lignet veldig på L'Oreal sin Elvital Elixir Oil. Men etter å ha brukt denne og testet forskjellige mengder, vil jeg si at jeg trenger langt mindre produkt mengde på Kerastase sin og varer lenger. Jeg følte veldig ihvertfall at Kerastase sin så trengte jeg bare å ta de på håret en dag så kunne håret mitt føle seg ganske «hydrert» de neste dagene til jeg dusjet neste gang. I motsetning til L’Oreal sin hvor jeg måtte ta litt mer på håret igjen dagen etter.
Med tanke på hvor mye produkt jeg har igjen og muligheten for å kjøpe refill flaske, så føltes det egt som at du får ganske mye for pengene. Men om du er på budsjett, så er L’Oreal sin hårolje en veldig god og billigere alternativ.
På bildene nedenfor har jeg lagt håret mitt for og etter jeg har tatt på håroljen til Kerastase, og hvor mye produkt jeg har igjen etter en måned. Jeg brukte denne rundt 2-3 ganger i uken og maks 2 pumps. En pump til hver halvdel av håret mitt.