/ Jeg har vært så heldig å få teste The POREfessional
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
27/04/26-11:56
Jeg har vært så heldig å få teste The POREfessional Foundation fra Benefit og her kommer min ærlige mening om den 🙌🏼 Min hudtype er kombinert/fet, samt akneutsatt, og denne foundationen skal være ikke-komedogen og matt, noe som er et stort pluss for meg! Pakningen er pen å se på, jeg fikk riktig undertone og fargen så egt veldig fin ut, men denne foundationen er veeeldig gul samt at den oksiderer. Jeg prøvde den på, men fargen så ikke ut, jeg var helt gul! Så det jeg gjorde var å kjøpe en blå fargekorrigerer, som hjalp litt, men dessverre ikke nok! Når det kommer til hvordan den la seg huden så må jeg si jeg er veldig skuffet, spesielt iforhold til original prisen. Foundationen så cakey ut, la seg ujevnt rundt nesen og rundt panna, dessverre. Jeg har prøvd den med og uten primer, med kost og med svamp, men det gir bare samme resultat. Det skal sies at den blir littegranne bedre jo lenger du har den på, men det er ingen grunn til å ville anbefale den. Så alt i alt vil jeg ikke anbefale denne foundationen, dessverre! Men gøy å få teste uansett ☺️💕
The POREfessional Foundation 33N Marvelous
The POREfessional Foundation 33N Marvelous
Fortsett å utforske fellesskapet!