Jeg har vært så heldig å få teste Dr. Ceuracle - Hyal Reyouth Moist Sun. Jeg har tørr, moden og litt sensitiv hud.
Det første jeg merket da jeg smurte den inn var dessverre at det svei litt i huden. Så vær oppmerksom på at den inneholder parfyme, og den er høyt oppe på innholdsfortegnelsen. Dette ga seg etter et par minutter. Den har en veldig lett konsistens, ganske flytende. Ellers trekker den raskt inn i huden, også når man bruker rikelig for å oppnå riktig SPF på huden. Husk at du ikke blir fullt dekket av UV-filtrene om du bare smører et tynt lag. Har også brukt den under lett trening, og den blir ikke klissete eller fettete. Huden føles utrolig myk og fin, med en lett glød.
Alt i alt er jeg delt. Parfymen og svie i huden ved påføring trekker mye ned, men samtidig er det en av de beste solkremene jeg har prøvd. Er så lei meg over at det er så mye parfyme i denne, for uten eller mye mindre hadde det vært en ny favoritt.
Anbefales ikke til sensitiv hud, men kan fungere bra om du tolererer mye parfyme i solkremen.
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g