Jeg har vært så heldig å få teste Clarins sin double serum foundation og her er mine tanker! 😍
Første inntrykket av pakningen er at den ser og føles luxe ut! Det er en glassflaske, og kommet med et avtagbart lokk slik at du lett kan reise med den. I tillegg har den en åpne- og lukkemekanisme, ved at man vrir på ‘lokket’ inni! (Om det gir mening, haha!)
Da jeg prøvde den på hadde jeg en del forventninger til den, i og med at den koster nærmere 700kr. Noen av forventningene mine er at den skal legge seg jevn og ikke være kakete, ikke sette seg i tørre partier eller fremheve mine problemområder (haka og nesa), og holde hele dagen. Og gjett hva; den holdt alt jeg forventet 😍 for å ikke snakke om shade matchen!
Foundationen lukter godt (noe jeg egt er skeptisk til men det får gå), og den var såå lett å få jevn og fin. Jeg har oljete og akneutsatt hud, og denne foundationen holdt hele dagen 🙌🏼 skal sier at jeg fort blir oljete, så det ble jeg med den her og, men det gjør meg egt ingenting.
Har heller ikke opplevd å få kviser av denne, inntil videre! ❤️
Hvis jeg skal dra fram ett eneste minus så må det være at det er vanskelig å kontrollere hvor mye foundation man får ut. Pumpetrykkeren er litt hard, og hvis man trykkpumper litt og litt så føler jeg ikke man får ut serumet like godt!
Alt i alt så vet jeg sikkert at denne foundationen blir et gjennkjøp! (Noe jeg ikke alltid sier så ofte, så da er den god 🤭❤️)
(Fargen er foresten L3N)
Double Serum Foundation L1C