/ Jeg har vært så heldig å få prøve denne parfymen gjennom
Live Marii
Beauty Star
05/11/25-12:11
Jeg har vært så heldig å få prøve denne parfymen gjennom Beauty Tester-programmet, og det har vært skikkelig gøy å teste noe nytt!❤️Jeg bruker vanligvis ikke herreparfyme selv, men synes det er spennende å finne dufter som passer kjæresten min. Han har normal, jevn hud, men den er litt akneutsatt, så jeg var spent på hvordan huden hans kom til å reagere. Førsteinntrykket mitt av Abercrombie & Fitch Fierce var at den var søtere enn jeg hadde trodd, men på en positiv måte! Den starter ganske kraftig rett etter påføring, men duften roer seg raskt ned og blir mye mildere og mer behagelig etter noen minutter. Jeg kjenner godt de friske, marine notene og den varme blandingen av sandeltre og musk. Sammen gir de en duft som føles både maskulin, sexy og frisk, samtidig som den har en myk, nesten sensuell undertone som gjør den veldig tiltrekkende. Kjæresten min har brukt den flere ganger nå, og så langt har huden hans reagert helt fint, noe som er et stort pluss. Jeg synes faktisk duften bare blir bedre jo lenger den sitter på huden – den utvikler seg til en rund og behagelig duft som føles ren, varm og litt søt på samme tid. Alt i alt syns jeg dette er en virkelig god og moderne herreduft. Den passer både til hverdags og til litt finere anledninger. En klassisk duft som føles tidløs, men likevel frisk og ungdommelig💙
Fierce Cologne EdC 100 ml
Fierce Cologne EdC 100 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!