/ Jeg har vært nysgjerrig på merket "Drunk Elephant" da jeg
Emilie
Beauty Pro
28/09/25-15:35
Jeg har vært nysgjerrig på merket "Drunk Elephant" da jeg har hørt så mye om det på SoMe. Derfor var jeg veldig spent da jeg ble valgt ut som en tester. Jeg har fått prøve Protini Polypeptide Cream i en en stund nå, både morgen og kveld. Min hudtype er fet/kombinert. Jeg syntes det er vanskelig å finne en krem som både fukter tørre partier nok og som ikke etterlater en fet overflate på de mer fete partiene i ansiktet. Denne gjør jobben! Har du tørrere hud vil jeg tro at Bora Barrier Repair Cream vil passe deg bedre. Fuktighetskremen trekker raskt inn og etterlater huden fuktet og myk. Stort pluss at den er uten parfyme! Jeg er veldig stor fan av pakningen, den gjør det enkelt å holde hygienisk. Noen kan kanskje syntes den er litt stor for reise med, men ikke noe jeg ser på som er problem. Veldig bra at du kan kjøpe refill til produktet. Jeg skulle ønske produktet hadde SPF og at prisen var mer gunstig. PS. kjøper du "jumbo" versjonen, altså 100ml, så sparer du penger på det. Kort oversikt - Passer kombinert / fet hudtype - Trekker raskt inn i huden - Etterlater huden myk - Pakningen er hygienisk - Uten parfyme Minus - Mangler SPF - Dyr - Stor pakning Jeg vil fortsette å bruke denne frem til det blir kaldere. Da vil jeg prøve den for tørrere hud.
Protini Polypeptide Cream 50 ml
Protini Polypeptide Cream 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!