/ Jeg har vært kjempe heldig og fått tilsendt Moroccanoil sin
Shareen
Beauty Pro
28/01/26-20:34

Jeg har vært kjempe heldig og fått tilsendt Moroccanoil sin Frizz Shield Spray for å testes! Jeg har tjukt asiatisk hår som kan ha tendens for å bli litt frizzy da jeg har litt tekstur i håret. Sprayen er en lett spray som skal beskytte håret mot frizz, fuktighet og varme og jeg vil si at den gjør det! Det skal sies at jeg har kun testet denne to ganger, men jeg er så å si fornøyd! Den oppleves som lett på håret og legger ikke igjen noe belegg, noe jeg liker veldig godt. Den lukter også kjempe godt i flasken og når man sprayer den, men den legger ikke igjen lukt på håret (ingen som jeg selv klarer å lukte).

Jeg har brukt denne to ganger i vått hår, rett før føning siden den er varmeaktivert. Jeg har ikke testet denne i fuktig vær, men kan absolutt bekrefte at den minsker frizz! To ulemper jeg har merket er at sprayen inneholder en del silikoner, som gir gjerne en glatt overflate, men ikke nødvendigvis forbedrer hårkvaliteten på lang sikt. Prisen og er ganske høy for en relativt liten flaske, så den kan bli dyr i bruk hvis man skulle kjøpt den selv. Heldigvis synes jeg den var ganske drøy i bruk, et par sprayer holdte for meg.

Fortsett å utforske fellesskapet!