jeg har vert så heldig og blir trukket ut får å teste hydra-plumping water cream fra Elizabeth Arden!⭐
Når jeg fikk dette produktet hadde jeg faktisk aldri hørt om dette merket før. Så jeg gikk inn å så på produktet. Prisen på kremen var veldig høy men, det var virkelig et produkt verdt å teste!❣
Med en gang jeg tok denne kremen på huden første gang, kjente jeg virkelig at det gidde så ekstemt mye fukt til huden. Og ikke minst lukter den ekstremt friskt og godt.
Nå har jeg testet denne kremen noen uker og føler huden har mye mer fukt og er mye friskere.
så jeg syns kremen i seg selv er veldig bra, spesielt får personer med tørr hud (som meg).
Men, prisen er også ganske høy.. i denne kremen er det 50ml og den koster rundt 1300kr noe jeg syns er veldig dyrt. kremen er jo veldig bra, men vet ikke om jeg kan si den er verdt prisen. Kremen har bra kvalitet, beholderen ser bra ut og innholde funker bra. jeg vil absolutt anbefale å teste kremen selv å se hva du syns!
jeg ville absolutt kjøpt denne kremen igjen, men jeg er personlig ikke en som har råd til å kjøpe en ansikts krem over tusen lappen! men det er opp til en ver å ta en avgjørdelse på⭐