Jeg har vert så heldig å få teste Beauty act sin Hydra Silk Foundation! Og den skuffet ikke må jeg bare si. Den beskrives fra kicks at "– en foundation for deg som ønsker en fuktig, jevn base med akkurat passe mye glød." Det kan jeg absolutt stille meg bak. Jeg har nokså jevn hud med noen røde nupper men jeg føler at denne la seg fint! Lite minus er at når jeg testet den på hånden kunne det se litt ut som at den nesten fremmhevet rynker litt. Jeg er ennå ung og har ikke rynker i annsiktet ennå så jeg kan ikke si at dette stemmer helt sikkert men vil bare meddele at jeg merket noen tendenser til det. Ellers følte jeg at den la seg fint, lett å bygge om du vil ha mer dekke. Jeg er glad i en litt lett foundation som ikke virker tyngende og det er denne! Liker også veldig godt pakningen enkel å riste og passe på at alt er blandet og lett å få ut ALT av produktet når det minker på det.
Alt i alt så er jeg personlig veldig fornøyd med dette produktet og vil virkelig annbefale dette produktet!!
Hydra Silk Foundation 00N