/ Jeg har testet XBROW® Brow Booster (serum infused tinted
Fay Susann
Beauty Pro
24/09/26-11:16(redigert 24/09/26-19:49 )
Jeg har testet XBROW® Brow Booster (serum infused tinted brow gel) i Medium Brown, og den har blitt en favoritt i brynrutinen min. Det er en farget gel som også er tilsatt serum, så den gir både umiddelbar effekt og litt ekstra pleie. Medium Brown har en fin, varm undertone som matcher godt til de fleste mellombrune bryn – den er ikke for rød eller for grå, men gir en naturlig mørkere og mer definert look. Det jeg liker best: • Gir synlig mer volum og farge med bare noen strøk. • Lett formel som ikke blir stiv eller klumpete (hvis du ikke tar for mye). • Holder brynene på plass hele dagen uten å smelte eller flasse. • Serum-infusjonen gjør at den føles litt mer «pleiende» enn vanlige bryngeler. Små tips: Start med lite produkt på børsten og bygg opp. Den er buildable, så du kan gå fra naturlig til mer definert. Medium Brown fungerer bra både alene og over brynpenna hvis du trenger ekstra fyll. For de som vil ha raske, fine bryn uten å tegne for mye – denne er et godt kjøp. Anbefales til alle som liker en enkel, naturlig brow-look med litt ekstra boost!
Fortsett å utforske fellesskapet!