/ Jeg har testet Sensai Dual Essence over flere uker nå, og
Michelle
Beauty Pro
16/04/26-04:49(redigert 16/04/26-04:53)
Jeg har testet Sensai Dual Essence over flere uker nå, og dette er mine tanker om produktet🌿 For å være ærlig så er dette er et produkt som kan passe bedre for noen med moden hud, og er kanskje ikke nødvendig for noen i min aldersgruppe. Dette er fordi produktet både nærer og kan bidra med å redusere fine linjer, forbedre hudens elastisitet og gjøre at huden føles litt jevnere over tid. Men jeg har likevel testet produktet så godt jeg kan, og fulgt nøye med på hvilken effekt produktet har hatt på min hudtype. Sensai Dual Essence er et tofaset produkt som består av to ulike lag som må ristes godt før bruk. Det ene laget er oljebasert, og det andre laget er vannbasert. Og når disse fasene blandes sammen, vil huden få både nærig og fuktighet i en og samme påføring. Der serumet gir mye fukt og oljen gir huden næring og “låser inn” fukten. Jeg har brukt produktet i morgenrutinen min og har merket at huden både ser og føles veldig hydrert og at jeg får en sunn og fin glød. Dette er et produkt som kan brukes alene eller blandes med en ansiktskrem, men det kan føles litt for rik hvis man har fet hud. Noe annet jeg liker med produktet er at det trekker raskt inn i huden og at det har en mild og behagelig duft, som gir en liten spa følelse ved påføring💚
Fortsett å utforske fellesskapet!