Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum I et par uker nå.
Jeg har ganske tørt og frizzy hår, så jeg er alltid på utkikk etter produkter som gir meg fukt og som kan temme frizz. Dette serumet skal motvirke slitasje, styrke håret og gi fukt.
Jeg synes forpakningen er veldig fin og det er lett å pumpe produktet ut av flasken. Serumet har en duft som verken er god eller dårlig, og den sitter ikke i håret etter bruk. Serumet skal kunne brukes i både vått og tørt hår. Jeg testet først å påføre serumet i håndkletørt hår for så å føne det, men da synes jeg håret mitt ble mer frizzy. Jeg har derfor valgt å bruke det som et smoothing produkt i tørt hår, og da er det helt magisk. Jeg trenger bare 2 pumps til mitt hår som er skulderlangt.
Jeg kan ikke si om dette har gjort noe revolusjonerende for håret mitt, men det roer som sagt ned frizz i tørt hår, men jeg vet ikke om jeg synes det er verdt prisen, da det finnes mange andre produkter i lavere prisklasser som gjør det samme.
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml