/ Jeg har testet Matas Striber Sun Face Fluid SPF 30, og jeg
Amalie
Beauty Pro
03/06/26-11:00
Jeg har testet Matas Striber Sun Face Fluid SPF 30, og jeg er veldig fornøyd. Det jeg liker aller best er den tynne og lette konsistensen, som gjør at produktet trekker raskt inn i huden uten å føles klissete eller tungt. Den legger seg fint under sminke og etterlater huden behagelig og godt fuktet. Et stort pluss er også at den er parfymefri, noe som passer godt for sensitiv hud. Solkremen gir god beskyttelse i hverdagen samtidig som huden føles myk og komfortabel gjennom dagen. Alt i alt er dette en lett og behagelig ansiktssolkrem som er enkel å bruke hver dag, og som jeg gjerne kommer til å fortsette med. ☀️
Fortsett å utforske fellesskapet!