/ Jeg har testet MAC Macstack Mascara i fargen Black Stack, og
validert
Elena
Beauty Pro
11/02/25-11:59
Jeg har testet MAC Macstack Mascara i fargen Black Stack, og her er mine erfaringer: Først og fremst gir mascarabørsten et overraskende godt grep og gjør påføringen enkel. Macstack-mascaraen lover å bygge volum uten å klumpe, og den leverer virkelig. Formelen er kremet, men lett, og lar seg bygge opp i flere lag for en dramatisk effekt. Jeg opplevde at den separerte vippene fint og ga god lengde allerede fra første strøk. For mer volum la jeg på flere lag, og den ble ikke tørr eller flassete i løpet av dagen. Mascaraen holdt seg godt gjennom hele dagen uten å smitte av eller drysse – selv etter flere timer i aktivitet. Den er ikke vannfast, men tåler en hektisk dag uten å smudge. Konklusjon: MAC Macstack Mascara er perfekt om du ønsker en pålitelig mascara. Den gir imponerende volum og lengde uten å klumpe, og den holder seg pent hele dagen. En solid anbefaling for både hverdags- og festsminke! ⭐ Karakter: 4,5/5 (+ Byggbart volum, klumpefri, god holdbarhet) (- Ikke vannfast, kan være litt vanskelig å fjerne med vanlig sminkefjerner)
Fortsett å utforske fellesskapet!