/ Jeg har testet dette serumet og her er mine inntrykk:
validert
Hermine
Beauty Star
07/06/25-17:28
Jeg har testet dette serumet og her er mine inntrykk: Serumet er en del av Kérastase sin Genesis-serie, som er utviklet for å motvirke hårtap som følge av svekket hårfiber. Det skal styrke håret ved røttene og redusere håravfall forårsaket av knekking. Det er lett å bruke – fire pipetter direkte i hodebunnen på tørt eller håndkletørt hår, hver dag i minst 6 uker. Konsistensen er lett og absorberes raskt uten å gjøre håret fett. Fordeler jeg har merket: ✅ Hodebunnen føles sunnere og mindre irritert ✅ Mindre hår i børsten ✅ Håret virker litt sterkere og mindre skjørt ved røttene ✅ Lukter friskt og luksuriøst, typisk Kérastase Ulemper: ➖ Prisen er ganske høy, spesielt for et produkt som må brukes daglig over tid ➖ Effekten er ikke dramatisk – det er et vedlikeholdsprodukt, ikke en “mirakelkur” ➖ Noe vanskelig å vite nøyaktig hvor mye produkt som er igjen i flasken Konklusjon: Et luksuriøst og behagelig serum som gir synlige resultater over tid – spesielt for deg som merker tidlig hårtap eller svekket hår grunnet stress, varmeverktøy eller hormonelle endringer. Prisen trekker litt ned, men hvis du er ute etter et pleiende serum med dokumentert virkning og kvalitet, er dette et godt valg. 4 av 5 stjerner fra meg ⭐️⭐️⭐️⭐️
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!