Jeg har prøvd dette serumet, Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml, i ca 3 uker nå.
Det jeg liker:
- Det virker! Jeg har mye mindre hår i dusjen etter å ha brukt dette serumet. Dette kan jo variere en del, men jeg mister alltid en del, og jeg ser en stor forskjell nå. Absolutt mindre hårtap/brukket hår.
- Konsistensen på serumet er veldig lett, og tørker fort. Synes ikke på håret etter at det er tørt.
- Lett å påføre med lang pipette, som holder mye produkt.
Det jeg ikke liker:
- Lukten! Ser mange liker den, men veldig maskulin og sterk i min nese. Veldig synd, da den virker så bra. Jeg har bare brukt serumet på kvelden når jeg skal vaske håret på morgenen.
- Står at man skal bruke opp til 4 pipetter hver gang. Bruker man så mye, så blir det veldig dyrt. Jeg har brukt 4 pipetter hver gang, men ikke brukt de dagene jeg ikke skulle vaske håret dagen etter.
For meg har den virket så bra at jeg vurderer om jeg må prøve å holde ut lukten. Vet ikke om shampo og conditioner lukter like sterkt...?
Kan absolutt anbefale den, men vurder lukten før du kjøper den! Noen elsker den og andre, som meg, synes den er altfor sterk (og maskulin).
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml