Jeg har normalt sett sunt og tykt hår, men pga helse så har håret mitt blitt tørt og tynnere med mye hårtap. Jeg har prøvd flere produkter for å se om det kan hjelpe, uten lykke, og jeg ble veldig glad når jeg ble valgt ut til å teste Kérastase Genesis Anti Hair-fall Fortifying Serum.
Dette serumet har blitt markedsført som en mirakel kur og en quick fix som skal redde håret ditt, men dette er et produkt som gir resultater over tid. Serumet kan brukes til å bygge opp håret slik at det blir sterkere og sunnere og som et vedlikeholds produkt.
Vanligvis så er jeg veldig skeptisk til produkter som skal i hodebunnen siden den er ganske tørr og sensitiv, men dette produktet er skånsomt og hodebunnen min har ikke blitt irritert. Jeg bruker produktet på kvelden og tar ca 4 pipetter med serum i enten tørt eller håndkle tørt hår.
Jeg har brukt serumet i noen uker og er fornøyd med resultatene til nå. Serumet trekker raskt inn i hodebunnen og er enkelt å bruke. Jeg har lagt merke til at håret mitt ser og føles tykkere ut og jeg opplever mindre hårtap. Produktet har også gjort at håret mitt er mindre frizzy, noe som gjør at jeg ikke trenger å bruke rettetang og hårolje daglig.
Ulempene med produktet er at jeg ikke er så glad i lukten til serumet, fordi den er litt sterk og kan minnes om en herre parfyme. Jeg synes også at prisen er litt høy, og ser for meg at de som er interesserte i serumet også vil prøve resten av serien for å få best mulig resultat, og da kan total summen bli litt høy.
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml