/ Jeg har nå vært heldig å få testet dette hårserumet, som til
validert
Emma
Beauty Pro
05/08/25-10:20
Jeg har nå vært heldig å få testet dette hårserumet, som til min forståelse skal hjelpe mot hårtap. Jeg er en person som mister veldig mye hår, til vanlig. Jeg liker denne veldig godt- og jeg har flere punkter jeg vil nevne. 1. den lukter ganske kraftig med parfyme. Og dette vet jeg ikke om er kun selve produktet eller all duften er lagt til. Jeg tenker ikke alt for mye over det, og håret mitt lukter jo godt uansett etter å ha tatt det på. F.eks min søster med mer sensitiv hodebunn, ville ikke brukt denne. 2. Den minsker hårfall, heller enn at den promoterer nye hår, noe som også kan være veldig gunstig. 3. Den gjør håret mindre fett, i alle fall slik jeg merket. Jeg er en som får fett hår et år timer etter hårvask, og jeg trodde denne skulle gjøre håret mitt mer fett. Men det er stikk motsatt. Håret mitt kjennes og føles renere ut, etter bruk. Jeg bruker også mye tørrsjampo til vanlig, og det kan re vanskelig å vakse av, men dette serumet gjør faktisk at den vil renses ut enklere. Tipper man må selv ta en vurdering om denne er verdt pengene, men jeg tenker dette her er et fantastisk produkt 🙌
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!