/ Jeg har nå testet denne en del ganger og ver er min review.
Sandra
Beauty Star
27/04/26-16:51(redigert 27/04/26-16:51)
Jeg har nå testet denne en del ganger og ver er min review. Kort review: anbefaler denne for folk som er fornøyd med sin fasong på bryne, men trenger litt mer hår. Vil ikke anbefale denne for folk som trenger å tegne på bryn (da bør den bli brukt i lag med noe annet som gjør det) Detaljer (💚: godt ❤️: negativt): 💚: Jeg elsker pakkningen, spesielt siden den har sånn skru som klikker opp, så man får den ikke ned igjen. Men pga pakkningen så går denne ned sånn den blir beskyttet mot å bli ødelagt. ❤️: Skulle ønske det var et look over i tillegg, bare så støv partikler ikke legger seg på produktet. 💚: Veldig god til å fylle ut brynene med. Så først veldig rart ut, for satt seg litt for mye på hårene, men når eg børstet den gjennom med den andre siden av pennen, så ble det kjempe fint. ❤️: er ikke presis i det hele. Er presis nok til å fylle ut brynene som en helhet, men ikke for å lage hår der man vil ha litt ekstra. Notat: alt dårlige ting har med smak og behag. Så hvis disse negative tingene er noe du liker i en penn, så anbefaler jeg denne kjempe masse!
Archibrow Brow Pencil Granite
Archibrow Brow Pencil Granite
Fortsett å utforske fellesskapet!