Jeg har nå brukt Better than sex waterproof Mascaraen i 1 uke. Førsteinntrykket man får av produktet er veldig bra. Det kommer i en utrolig fin pakning og elsker utseende på mascaraen. Når det kommer til børsten så liker jeg denne veldig godt, men merker at det kan samle seg klumper med produkt på enden, som man da må skrape av. Ellers synes jeg kosten er veldig behagelig, lett å jobbe med. Mascaraen legger seg veldig fint på vippene og man kan få alt fra en naturlig til en fyldig look. Jeg er nødt å bruke vannfast mascara da vippene mine alltid faller ned uten. Mascaraen jeg har brukt før er Lancôme sin Doll Eyes. Forskjellen på disse 2 er at Doll Eyes er mye stivere enn Too Faced sin. Doll Eyes er mer lik hårspray når den er tørr, mens Better than sex mascaraen legger jeg mykt å lett på vippene, mer som en voks. Eneste negativet er at om det snør eller regner ute så faller vippene mine ned igjen med en gang, men dagene hvor været var normalt så holdt vippene mine seg hele dagen å man merker veldig lite av at man har på mascara. Selv er jeg kanskje mer fan av lancome sin Doll Eyes, men jeg kommer til å bruke opp Too Faced sin da det er en god nr 2 og er alt i alt veldig fornøyd med den.