Jeg har hatt gleden av å teste Redken Acidic Bonding Leave-In Concentrate, og for meg kom dette produktet på helt riktig tidspunkt. Jeg er for tiden i en aktiv hair journey, etter lengre tid med bleking og slitasje som har gjort håret mitt porøst, tørt og utsatt for brekkasje. Derfor har jeg i det siste investert i kvalitetsprodukter som kan bidra til å bygge opp håret igjen og Redkens leave-in-behandling ble et perfekt supplement.
Produktet har en lett konsistens som glir sømløst inn i håret uten å tynge det. En stor bonus er at den også gir varmebeskyttelse, noe som er ideelt for meg, da jeg ofte bruker varmeverktøy som air wrap etter vask. Etter føning og styling opplever jeg at håret blir både glansfullt og smidig, og at krøllene holder seg godt gjennom dagen.
Etter noen ukers bruk merker jeg tydelig forskjell: Håret føles silkemykt, lettere og mer håndterbart. Der det tidligere føltes stivt og livløst, har det nå fått tilbake både glans og spenst, uten at det blir fett eller tungt.
Dette er virkelig et gjennomført og effektivt produkt som jeg trygt kan anbefale videre , spesielt til deg med slitt, behandlet eller skadet hår som trenger ekstra pleie og beskyttelse i hverdagen.
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment