/ Jeg har hatt gleden av å teste Kérastase Gloss Absolu Bain
validert
TORA
Beauty Star
02/07/25-14:27
Jeg har hatt gleden av å teste Kérastase Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo, og etter fire vask synes jeg det er på tide å dele mine tanker. Først og fremst – lukten er helt nydelig! Den gir virkelig en følelse av luksus i dusjen, og duften holder seg i håret en god stund etter vask, noe jeg elsker. Jeg har naturlig bølgete og frizzy hår, og derfor var jeg veldig spent på å prøve denne sjampoen, som lover å gi glans, redusere frizz og etterlate håret rent og glatt i opptil fire dager. Etter fire bruk merker jeg en liten forbedring i hårets glans og struktur sammenlignet med min vanlige sjampo. Det føles renere og ser litt mer glansfullt ut, og det virker som håret holder seg friskt litt lenger mellom hver vask. Likevel tror jeg denne sjampoen virkelig kommer til sin rett når den brukes sammen med resten av Gloss Absolu-serien – spesielt balsamen og serumet. Jeg tror helheten hadde gitt et mer merkbart resultat på frizz og glans. Når det gjelder pris, så er dette et mer eksklusivt produkt, og det merkes både på innpakning og følelse i bruk. Hvis man har budsjettet og ønsker å investere i hårpleie, kan dette absolutt være verdt å prøve. For min del kommer jeg nok ikke til å bytte ut min daglige, rimeligere sjampo, men heller bruke denne til spesielle anledninger – når jeg ønsker det lille ekstra. Anbefales til deg som vil unne håret noe ekstra og er villig til å investere litt mer i hårpleien din.
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 250 ml
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 250 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!