/ Jeg har fått testet ut Too Faced sin Chocolate Soleil
Malin
Beauty Pro
27/08/26-14:25
Jeg har fått testet ut Too Faced sin Chocolate Soleil Multi-Use Sculpting & Defining Pencil, i fargen chocolate souffle🤎 Først må jeg innrømme at jeg ble litt forvirret over at de kaller det en multi-use Pencil, da jeg tror denne hovedsakelig vil fungere som en lipliner og ikke så bra til nose contour.😅 Det er en blyant blyant, og konsistensen er myk og blendbar- for å være en lipliner. Tror nok ikke jeg ville brukt denne på nesen eller kinnbeina, da jeg tror den vil være litt for spiss, fast og ikke gå så godt over ens med sminken under. Så derfor velger jeg å anmelde den som en lipliner, fordi det er det jeg vil bruke den som.☺️ Og som lipliner må jeg bare si wow. Jeg fikk absolutt noen tanker om at den brune fargen ikke ville passe meg, men den sitter utrolig fint på. Blyanten er spiss og produktet er fast, men mulig å blende! Brunfargen går an å bygge opp, enten du bare vil ha en naturlig look eller du vil ha en mer «glam» look. Jeg har slitt en god del med å finne en lipliner som faktisk passer til mine lepper, og ikke bare ser ut som en linje rundt- og denne er midt i blinken for meg! Anbefaler den absolutt om du vil teste noe nytt eller trenger en ny leppe-kombo! 💄👄
Chocolate Soleil Multi-Use Sculpting & Defining Pencil Chocolate Lava
Chocolate Soleil Multi-Use Sculpting & Defining Pencil Chocolate Lava
Fortsett å utforske fellesskapet!