Jeg har fått testet ut Kerastase Genesis hairserum i 4 uker nå. Serumet skal påføres og masseres inn på ren hodebunn hver dag i 6 uker. Jeg har da brukt serumet ca.3-5 dager i uken mtp. når jeg vasker håret, og da er det som regel på kvelden jeg påfører serumet. Jeg har ikke sensitiv hodebunn og har litt tykt hår. Serumet er ikke klissete eller fettete, og gjør heller ikke håret fett eller rart etter man har brukt det, noe jeg liker svært godt. Serumet har en tynn og lett konsistens når det på føres. Det er en ganske god og frisk lukt, en blanding av sitrus og blomst vil jeg si, men ganske sterk når man lukter rett inn i flaska Jeg vet ærlig ikke om jeg personlig har merket så mye forskjell med serumet. Jeg mister fra før av en god del hår og vet ikke om serumet har gjort så mye for mitt hår personlig (hvert fall ikke som jeg merker), men jeg er kun på uke 4 og den skal brukes i 6 uker før det viser resultat. Jeg er veldig fornøy med å ha fått prøvd ut dette serumet ettersom jeg lenge har ønsket det også.