Jeg har fått testet Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment i varianten Guava♥️Siden jeg var bortreist, fikk jeg dessverre ikke skrevet anmeldelsen så tidlig som jeg pleier. Heldigvis fikk jeg god anledning til å teste produktet gjennom hele sommerferien, da jeg tok det med meg på utenlandstur.
Mitt førsteinntrykk var veldig positivt. Leppebehandlingen føles utrolig behagelig på leppene, er ikke klissete og gir masse fukt. Gjennom ferien gjorde den leppene mine merkbart mykere enn de pleier å være.
Siden det var sommer hadde jeg ikke spesielt tørre lepper, så jeg kan ikke si hvor godt den fungerer på veldig tørre eller sprukne lepper. Likevel opplevde jeg at den pleide leppene svært godt, og jeg vil derfor tro at den også vil være et godt produkt å bruke om vinteren.
Duften av guava er frisk og veldig god uten å bli for sterk. Guava-varianten er nesten helt transparent og gir svært lite farge, noe som passer perfekt dersom du ønsker et naturlig resultat. Hvis du er ute etter mer farge, kan de andre variantene, som for eksempel Watermelon, være et godt alternativ.
Gjennom sommeren brukte jeg ofte en lip tint under og Pout Preserve over. Den kombinasjonen fungerte veldig godt og ga både fin glans og myke, velpleide lepper. Alt i alt er dette en leppebehandling jeg gjerne kommer til å fortsette å bruke.
Lip Treatment Pout Preserve Orange